Ansökningsformuläret och telefonen är offline
Vårt formulär för att ansöka om nytt, eller förlängt, medlemskap är för närvarande offline på grund av tekniska problem. Olyckligtvis ligger är även vår telefoni offline på grund av detta.
Vi beklagar de problem det medför som är orsakat av att fiberoperatören (OpenInfra) för fastigheten vi finns i är i dispyt med vår internetleverantör (Bahnhof) om de tjänster Bahnhof levererar till oss och de har då stängt ned vår internetanslutning helt. Vi jobbar nu på att få upp en tillfällig lösning tills vi får upp en ny anslutning med Bahnhof som är helt separerad från OpenInfra.
Vi jobbar på att ha formuläret i drift igen så fort som möjligt.
Application form & telephone is offline
Our form for application of new, or renewed, memberships is currently offline due to technical problems. Unfortunately, also our telephone is down
We apologize for this which is due to the fibre cable operator (OpenInfra) being in dispute with our internet provider (Bahnhof) regarding service level of internet access, and thus switched of our internet connection. We are currently setting up a temporary solution while we are setting up a new solution, independent of OpenInfra, with Bahnhof.
We strive to have the application form up and running as soon as possible.